05. O rámcových vzdělávacích programech

DidLit
DidLit
05. O rámcových vzdělávacích programech
Loading
/

Navzdory tomu, nakolik úřednicky zní název dokumentu, o kterém bude v této epizodě řeč (tedy RVP), oba hosté ukazují, jak o něm lze živě a tvořivě přemýšlet. Blanka Činátlová a František Brož naznačí své zkušenosti se vznikem a implementací rámcových vzdělávacích programů do škol, vysvětlí, v čem je obdivuhodným počinem i kde jsou i po sedmnácti letech limity hledání souladu praxe s ním. Dotkneme se otázky klíčových kompetencí i koncepce vznikajícího RVP pro všeobecná lycea, zkusíme zodpovědět, v čem je problém s Katalogem požadavků k maturitě a se středoškolskými učebnicemi – a proč potřebujeme učebnici (či metodickou podporu) především pro vyučující.

Co by se vlastně stalo, kdyby rámcové vzdělávací programy zmizely?

Citované a zmiňované publikace:

jelen Autor článku:

Napište první komentář

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *